Setmanari d'informació local - 138 anys

El Consell de Mallorca margina el català en una nova campanya de promoció turística

38307

Continuen les accions del Consell de Mallorca per a promocionar Mallorca com a destí turístic. «Mallorca vol llançar un missatge positiu, crear espais dinàmics i reforçar la màxima que 'tot anirà bé' i la importància de respectar el confinament», han explicat sobre la nova campanya.

D’aquesta manera, a partir d’aquest divendres 10 d’abril, la campanya #SeeYouSoonMallorca incorpora un concurs a través de la xarxa Instagram. Ara es convida a «somiar Mallorca» i es vincula al vídeo que es difon des del passat divendres 3 d’abril i que duu com a lema «No pots viatjar, però pots somiar».

Amb aquest concurs es proposa als participants compartir una autofoto, des de ca seva, amb elements que els facin recordar l’illa, com un record de la seva visita o qualsevol altre element relacionat amb Mallorca. D’aquesta manera, es vol establir un espai on es pugui compartir com la gent «somia» amb la Mallorca que els està esperant una vegada la situació de crisi s’hagi superat.

Com a suport a totes les acciones que es duen a terme en el marc d’aquesta estratègia han creat una web, www.stayhomemallorca.es, en què la Fundació Turisme Mallorca margina el català ja que ofereix la informació en espanyol, anglès, alemany i francès però no en la llengua pròpia.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.