Setmanari d'informació local - 138 anys

Adrover, decidida a millorar la imatge de Palma a Alemanya i Regne Unit

12213

La regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, s’ha reunit amb les agències adjudicatàries del concurs de projectes per a millorar la comunicació exterior al Regne Unit i Alemanya. Aquesta iniciativa suposa una eina fonamental per a continuar amb l'estratègia de promoció turística que desenvolupa la Fundació Turisme.

Lotus UK i Global Communication Experts són les agències seleccionades per a dur a terme el projecte.

Adrover ha explicat als responsables de les agències les línies d'actuació de la Fundació, com també els projectes posats en marxa, tot això amb el propòsit d'allargar la temporada turística, millorar la imatge de la ciutat i posicionar-la com una destinació urbana els 365 dies de l'any. Així mateix, la regidora ha aprofitat la trobada per destacar quin tipus de turisme vol per la ciutat. En aquest sentit, ha instat l’agència alemanya a fer feina per millorar la imatge de la platja a la zona de l'Arenal al seu mercat, una zona «prioritària» i que es «clau» dins l’estratègia turística de la ciutat.

Per la seva banda, Lotus UK per al mercat britànic i Global Communication Experts per a l'alemany, durant el període de tres anys han de desenvolupar i executar els plans i les accions de comunicació exterior per a difondre la imatge, les activitats i els esdeveniments més destacables de Palma en aquests mercats. Aquests plans de comunicació s'han de basar en dos objectius principals: reforçar la projecció i la imatge exterior de Palma com a destinació urbana diferenciada en la base d'una oferta d'activitats diversificada, competitiva i de qualitat, a més de promocionar Palma a partir de vuit productes estratègics de la ciutat: cultura, esport, nàutica, golf, compres, salut i negocis.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.