Setmanari d'informació local - 138 anys

La Fundació Turisme 365 segueix amb l'estratègia de consolidar Palma com a destinació turística per a tot l'any

19755

La regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, ha presidit aquest divendres la sessió ordinària del Patronat de la Fundació Turisme 365 que ha tengut lloc a la seu de PalmaActiva i que s'ha centrat en la microsegmentació, que permet «donar un nou enfocament a la promoció turística de la ciutat».

Segons ha informat Cort, l'acte ha comptat amb la presència de la coordinadora general de l'Àrea, Pepa Peláez, el gerent de la Fundació Turisme 365, Pedro Homar, i el gerent del Palau de Congressos, Francisco Ducrós, així com nombrosos regidors de Cort i representants del món empresarial i turístic.

Així mateix, Pedro Homar ha explicat les activitats més destacades del 2017 i ha indicat que s'han desenvolupat 55 accionis finalistes de captació i fidelització als tres mercats principals (Regne Unit, Alemanya i Espanya) i quatre secundaris (França, Itàlia, Escandinàvia i Suècia).

Quant a l'any 2018, Homar ha subratllat que la Fundació continuarà treballant en la mateixa línia i ha declarat que «l'important és consolidar el creixement obtengut i continuar apostant per la qualitat vs la quantitat». Per la seva banda, Adrover s'ha mostrat molt satisfeta pel treball realitzat per la Fundació i ha destacat que enguany es realitzaran projectes importants a Palma que «la posicionaran com una ciutat moderna i innovadora».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.