Setmanari d'informació local - 138 anys

La segona edició del concurs fotogràfic de Mercapalma se centra en el producte local

24113

La regidora de Sanitat i Consum, Antònia Martín, ha anunciat aquest divendres la convocatòria de la segona edició del concurs fotogràfic de Mercapalma que té com a objectiu promocionar «el producte agroalimentari balear».

El lliurament de premis serà el pròxim 20 de novembre en una jornada que tendrà lloc a Mercapalma. «Es farà una jornada amb tota la xarxa d'empreses de Mercapalma per a ajudar a establir sinergies entre elles i afavorir la innovació», ha dit Martín.

Les bases del concurs, que romandran publicades en el web mercapalma.es i el Facebook de Mercapalma estipulen que per a participar en el certamen és necessari inscriure's prèviament en el mail concurso@mercapalma.es i enviar a aquest correu les imatges entre el 10 i el 24 d'octubre.

Els premis estan valorats en 700 euros. El dia 31 d'octubre es publicarà la llista de persones guanyadores. En roda de premsa, Martín ha explicat que el concurs està centrat en «la promoció i difusió» d'aquest espai com a principal polígon agroalimentari de Mallorca.

«Estam centrats en les qüestions de sostenibilitat energètica, eliminació del desaprofitament alimentari i treball ampliant els serveis que proporcionem a més de 90 empreses», ha dit. A més, ha explicat que iniciativa «sorgeix dels mateixos treballadors de Mercapalma va tenir molt èxit l'any passat».

L'edició d'enguany portarà per lema 'focalitza' i podran participar totes les persones residents a Mallorca que ho desitgen. La temàtica se centrarà en el producte local fresc o elaborat procedents de les Balears.

Per la seva banda,  el gerent de Mercapalma, Jeroni Barbon, ha dit que «el producte local té una qualitat excel·lent, manté la diversitat gastronòmica, paisatgística i ajuda a l'economia dels productors regionals».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.