Setmanari d'informació local - 138 anys

Set estudiants de les Balears participaran en la final de 'Young Business Talents'

19935

Set estudiants de les Balears de dos centres de Mallorca, l’IES Llucmajor i l'IES Sineu, participaran el proper 27 d'abril a Madrid en la final de 'Young Business Talents', un programa educatiu organitzat per Nivea i ESIC Business and Marketing School.

La Country Manager de Nivea, Ana María Morales, ha explicat que amb aquesta iniciativa «pretenen ajudar els joves i les seves famílies a ampliar les seves perspectives professionals». «Volem fomentar una altra forma de fer les coses, on l'esforç és important i l’emprenedoria fonamental, i aquest esperit cal potenciar-lo», ha remarcat.

Per la seva banda, Mallorca és l'única de les Balears amb representació en la final, les comunitats amb major representació són Andalusia, Catalunya i Galícia amb 47 joves, seguides de Castella i Lleó amb 40, País Valencià amb 37 i Castella la Manxa amb 30.

Segons han ressaltat, integrats en equips, alumnes d'entre 15 i 19 anys han aconseguit arribar a la final després de superar els més de 10.500 estudiants de tot l’Estat espanyol inscrits en aquesta setena edició.

Durant la final, els estudiants de l'ESO, Batxillerat i Formació Professional hauran de prendre decisions a les àrees de producció, finances, recursos humans i màrqueting amb l'objectiu que la seva empresa de cura personal es converteixi en la més pròspera i competitiva del mercat de gran consum. Els millors equips es repartiran més de 14.000 euros en premis i rebran un diploma acreditatiu.

Per poder participar en aquest 'Business Game'ESIC i Nivea cedeixen de forma gratuïta als centres docents un simulador desenvolupat per Praxi MMT, com el que utilitzen les universitats, escoles de negoci i empreses més capdavanteres de tot el món.

«Aquest és l'únic programa formatiu que permet als joves adquirir experiència. Els donem les eines perquè estiguin millor preparats en el seu futur professional. Portem la gamificació a les aules», ha afirmat el director de Màrqueting d’ESIC, Héctor Baragaño.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.