Setmanari d'informació local - 138 anys

Segueix aquests consells, i el teu drop-shipping serà un èxit

19825

L'escenari digital imperant avui dia brinda una gran quantitat d'oportunitats als negocis. És per això que existeixen actualment alguns comerços electrònics que venen al món sencer i facturen milers de milions de dòlars a l'any. 

No obstant això, resulta evident que no solament aquestes importantíssimes signatures han sortit beneficiades del procés de digitalització. En l'actualitat hi ha nombrosíssims negocis online que aprofiten tot el potencial de la xarxa per fer negocis. Segons Shopify, durant 2017 les vendes totals generades pels e-retailers van aconseguir els 2,3 trilions de dòlars al món sencer.

Vols tenir una tenda online sense comprar prèviament els articles?

Aquelles persones que desitgen fundar un negoci d'e commerce tenen la sort de comptar amb diverses oportunitats per fer-ho. Existeixen moltes idees dins del món de l’emprenedoria, que poden ser aprofitades amb èxit. 

Dins d’aquestes, hi ha una en concret que resulta d'allò més efectiva, a causa de les seves característiques. Es tracta del drop-shipping, una forma de vendre articles online que no precisa comptar amb un estoc de productes, ni preocupar-se pel relatiu als enviaments. 

Sens dubte, val la pena saber més sobre un negoci d'aquest tipus, per poder treure-li el màxim profit. Segons alguns experts, existeixen quatre aspectes fonamentals per aconseguir aquest objectiu.

Cuidar el disseny de la pàgina

En primer lloc, tot aquell que desitgi aconseguir vendes a través del seu negoci de drop-shipping, haurà de fer que aquest resulti intuïtiu per als visitants, tal com ocorre amb altres tipus de tendes online. El disseny es converteix en un aspecte fonamental perquè els usuaris puguin gaudir d'una experiència satisfactòria, i inclou elements tan importants com la funcionalitat i navegabilitat, i uns altres de tipus estètic, conformant així una combinació capaç d'optimitzar les conversions.

Treballar el posicionament web

Tal com es pot preveure sense molts coneixements sobre aquest tema, el disseny no ho és tot. És necessari també fer-se present davant els internautes, raó per la qual en cap cas pot faltar una estratègia de posicionament orgànic en els motors de recerca.

És aquí on entra en joc el SEO, tàctica de màrqueting absolutament necessària, tenint en compte que tot el negoci es desenvolupa via online, que en poques ocasions els usuaris passen de la primera pàgina de resultats, i que Google és el principal canal pel qual arriba el tràfic.

Recórrer a la publicitat online

Igual que el SEO és summament important, la publicitat en motors de recerca és també indispensable. Al manco en els començaments, o en aquells casos en els quals no es compti amb presència en canals com les xarxes socials. 

Aquest apartat és complementari del SEU, ja que aquest darrer aporta més beneficis a llarg termini. Això no significa que el SEM s'hagi de deixar de costat, ja que aquest aporta aspectes també molt interessants.

Fer ús de l'email màrqueting

Finalment, i complementant tot l'anterior, cal fer referència a l'email màrqueting. Aquest és un canal que ajuda enormement a la fidelització i retenció dels clients que arriben al negoci de drop-shipping. A través dels diversos tipus de campanyes i usos que es pugui donar a l'email, es poden millorar els resultats i la tornada d'inversió.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.