Setmanari d'informació local - 138 anys

Projectes innovadors que triomfen gràcies al Màrqueting Digital

10356
Màrqueting digital. | Pixabay

Internet s'ha convertit en una gran font d'ingressos per tot aquell webmaster que s'ha llançat a captar trànsit i potencials clients per al seu negoci a través de la xarxa de xarxes. De fet, existeixen molts tipus de projectes que poden arribar a triomfar en Internet amb una bona estratègia de Màrqueting Digital de fons. Alguns dels més innovadors es comenten a continuació:

Productes i serveis per a empreses

Crear un producte o servei online que estigui plenament dirigit a empreses pot sortir millor o pitjor, però indubtablement generarà clients.
I és que, gràcies a l'evolució de la tecnologia i a la utilització d'Internet en pràcticament tots els àmbits de la vida, les empreses han comprès que ara era un bon moment per ser flexibles i adaptar-se a les noves condicions del mercat. Enrere van quedar les muntanyes de paper i es va obrir pas el famós programari ECM o Enterprise Content Management amb el qual la gestió de documents, l'arxivat de documentació electrònica i el control dels processos ha deixat de ser un problema. I precisament aquest podria ser el primer projecte innovador que està triomfant gràcies al Màrqueting Digital. Així, empreses com https://www.ser-solutions.es han aconseguit obtenir visibilitat per a cerques en Google relacionades amb el seu producte que els generen nous clients empresarials cada dia.
És el posicionament web el que ha aconseguit que nous productes i serveis com el software ECM tenguin cabuda als mercats sense ni tan sols tenir la necessitat de crear un negoci físic. Amb un bon producte que cobreix una necessitat o desig del consumidor, una pàgina web de disseny atractiu i una bona posició en els resultats de cerca del cercador Google, els clients arribaran sols.

Màrqueting d'Afiliació

És potser el mètode de monetització més conegut per tot aquell que es dedica a generar ingressos per Internet. Es tracta, bàsicament, de pensar quins productes cerquen els usuaris amb l'objectiu de cobrir les seves necessitats, com els cerquen i on acaben realitzant la compra. Atès que Amazon és el gegant ecommerce més important, és molt probable que un alt percentatge d'usuaris acabi realitzant allà la seva compra.
D'acord. I si es crea una pàgina web intermediària entre la cerca i la visita a Amazon en la qual s'incloguin enllaços d'afiliació que, en cas que arribi a produir-se la compra, et deixin a tu una comissió?
Doncs a això precisament és al que anomenam Màrqueting d'Afiliació i pot arribar a ser una forma molt rendible de guanyar doblers si es treballa el SEO i s'arriba a les primeres posicions del rànquing de Google per a les paraules amb majors cerques.
Un projecte d'aquestes característiques és precisament Mi Cafetera. Es tracta d'una pàgina web amb excel·lents continguts que es posiciona com una de les noves empreses innovadores a l'àrea del cafè, aquí podeu veure el seu lloc.
El seu disseny web net i elegant garanteix la confiança de l'usuari que, amb ajuda d'un bon contingut, de segur acabarà fent clic on el propietari del lloc web vol: a l'enllaç d'afiliat que portarà el client fins a Amazon on acabarà fent la compra i deixant la comissió al webmaster.
Potser aquest mètode de monetització sembli senzill i, de fet, existeixen milers de projectes semblants a Mi Cafetera a tot Internet, però perquè resulti efectiu cal tenir coneixements sobre SEO i això no sempre és possible. Per aquest motiu molts opten per la contractació d'una agència de posicionament web que els ajudi a posicionar en Google i que, si és possible, compti amb més de 10 anys d'experiència.
Si a això del SEO s'afegeix el posicionament sem pot ser que aquest tipus de projectes puguin arribar a ser ultra rendibles. Agències de posicionament sem com NeoAttack adverteixen que la publicitat online en Google Adwords és un dels factors de visibilitat més importants d'Internet i que, amb una bona inversió i ajuda de professionals com els del seu equip, és possible obtenir una bona taxa de trànsit web que pot convertir-se en consumidor al moment que arriben a la teva botiga online o lloc web.
Amb la combinació del SEO i el SEM és possible donar visibilitat a qualsevol nou projecte online, per molt innovador que pugui arribar a ser.

La moda dels comparadors online

Probablement t’hauràs adonat del gran nombre de projectes que basen la seva idea de negoci a comparar els negocis d'uns altres. Doncs sí, es tracta dels comparadors online, que no són una altra cosa que projectes d'afiliació amb un valor informatiu que resolen els dubtes de l'usuari que està disposat a comprar un producte d'una marca determinada o empresa o a contractar un determinat servei online.
Comparadors de vols com Acierto.com, el famós Rastreator o Móvil Zona són solament alguns dels grans projectes que s'han suportat en la idea de la comparació per generar negocis que ingressen milers d'euros cada dia.
Et pots imaginar com han arribat tots aquests negocis online a travessar la barrera de la rendibilitat normal a la rendibilitat superior. Ha estat gràcies al Màrqueting Digital i a una altra sèrie de promocions tradicionals que han ajudat a donar visibilitat i imatge de marca a tots ells. Solament has de cercar a Google la paraula ‘comparadors’ per fer-te una lleugera idea de les bones tècniques SEO que han aplicat els gerents de tots aquests projectes.
I és que, sigui quina sigui la idea, producte o servei que vols començar a vendre per Internet, has de ser conscient que el Màrqueting Digital i, més concretament, el seo i el sem, són àrees implacables que realment poden ajudar-te a passar al segon graó d'ingressos.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.