Setmanari Sóller

133
anys

Cort llança la campanya #RompentMites

690

06-08-2018

L’Àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics de l'Ajuntament de Palma ha llançat la campanya per xarxes socials #RompentMites amb motiu del Dia Internacional de la Joventut, que se celebra el 12 d’agost. L’objectiu és rompre els mites que existeixen al voltant del jovent i que asseguren que ni s’impliquen ni s’assessoren ni participen ni s’informen. Les dades de les quals disposa l’àrea demostren el contrari: durant 2017 i el primer semestre de 2018 els tres serveis de Joventut s’han emprat 105.072 vegades.

La directora general d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics, Lucía Segura, ha recordat que l’àrea té tres serveis de Joventut: Espais Joves, Dinamo i Palmajove. «Amb aquesta campanya allò que volem és rompre els prejudicis i mites que hi ha al voltant del jovent», ha explicat. La iniciativa «es dirigeix a tothom, als adults per recordar-los que els joves sí s’impliquen i al jovent perquè s’empoderi», segons Segura.

Quatre eixos

La campanya es centra en desmuntar els mites en base a quatre eixos: informació, assessorament, participació i implicació i abasta 2017 i el primer semestre de 2018.

  • El jovent sí s’informa: 49.025 persones joves varen ser informades per les professionals dels serveis durant aquest període.
  • La joventut sí s’assessora: 3.629  persones joves varen ser assessorades
  • La joventut sí participa: 48.715 persones joves participaren a les activitats.
  • Les i els joves sí s’impliquen: 3.703 persones joves es varen implicar a les activitats.

A més, 64.116 joves segueixen les xarxes socials dels serveis mentre que les seves webs reberen 818.323 visites.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris