Setmanari Sóller

132
anys

Cort llança una campanya en suport al comerç de proximitat

690

10-11-2017

La regidoria de Turisme, Comerç i Treball de l'Ajuntament de Palma ha llançat per segon any consecutiu una campanya de suport al comerç de proximitat amb el lema 'Fes Nadal al petit comerç'. El Consistori, mitjançant PalmaActiva, ha elaborat aquest any paper de regal i etiquetes per repartir entre els comerços de Palma.

La regidora Joana Maria Adrover ha explicat que aquesta campanya és una continuació del treball realitzat durant aquesta legislatura donant suport i incentivant comprar al petit comerç. «L'any passat vàrem fer una campanya de publicitat als mitjans de comunicació i regalàrem borses reutilitzables, aquest any repartirem paper de regal als comerços dels barris on no arriba la campanya 'Tot un centre de diversió' impulsada per Pimeco i Afedeco i que té el suport de l'Ajuntament», ha afegit. Així mateix, el paper de regal es distribuirà de tres maneres: directament a comerços, mitjançant les patronals Afedeco i Pimeco, i a les seus de PalmaActiva dels carrers Socors i Gerreria, i en el quiosc de PalmaActiva de la plaça de l’Olivar.

Entre altres iniciatives, la regidoria de Comerç va inaugurar aquest estiu una exposició fotogràfica sobre establiments emblemàtics i que recull imatges antigues i modernes de diversos comerços de Palma. L'exposició compta amb 10 panells que recullen 16 establiments que romanen oberts i sobre els quals es fa una comparativa fotogràfica abans-ara. També hi ha panells dedicats a 18 establiments tancats els últims anys.

Finalment, la regidora de Comerç ha reactivat el Consell Municipal de Comerç, un fòrum de participació i consulta sobre aspectes estratègics que afecten el comerç de Palma i en el qual participen organitzacions reconegudes del sector.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris